דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אומרים כליות בסינית? 

מאת    [ 23/07/2008 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3529 פעמים ]


הרפואה הסינית, רואה את הכליות באופן מפתיע בהתחשב בגילה המופלג, באופן דומה למדי לזה המתואר בספרות המערבית על כליות. הכליות אחראיות על סינון הדם, איכות וכמות השתן וישנן נקודות דיקור שמשפיעות על נושאים אלה בדיוק. (כלומר, נקודות בהן נשים מחט וישפיעו על תכולת השתן, כמות החומר או הטוקסינים שבו וכיוצא בזה).

אך הסינים אינם מסתפקים בתפקודים המכניים כביכול של הכליות ומוסיפים להבנה שלנו על הכליות נדבכים נוספים.
הכליות נחשבות ברפואה הסינית כבסיס כל שאר האיברים, הן המאגר של החומר הבסיסי ביותר ממנו עשוי הגוף והמקור של החיוניות שלנו. אנו יודעים היום שהגוף שלנו מכיל רשת אלקטרומגנטית שמהווה רשת תקשורת בסיסית בין תאי הגוף שלנו, הכליות במקרה זה יהוו את מקור הקוטביות הראשוני ממנו השדה האלקטרומגנטי של הגוף פועם.
נאמר על אדם שכליותיו מתפקדות היטב שהוא מצויד בפקחות מסוימת, מחשבותיו מאופיינות בבהירות ובכלל היכולת להחליט קשורה לתפקוד האינטלקטואלי של הכליות. תכונות נוספות שמקושרות אל הכליות ואינן מוזכרות במערב כקשורות אל איבר זה הן יכולת הפריון והאנרגיה המינית הפועלת בגוף. כמו כן נראה שאדם עם כליות חזקות מאופיין בשיער ראש עשיר ועצמות חזקות. מח העצם גם הוא קשור באופן עקיף בתפקוד הכליות.
בקליניקה אנו רואים לעיתים קרובות את הסימפטומים הבאים חוזרים אצל אנשים שסובלים מהפרעות בתפקוד הכלייתי. והסמפטומים הם לעיתים פחד מדברים חדשים או חשדנות, כאבי ברכיים וגב תחתון, חולשה של הגפיים בכלל ולעיתים גם אוסטאופרוזיס (דילול העצם).

אז עד כאן התאוריה והתיאורים הסינים שהם מעניינים בכך שהתפיסה או החשיבה על איבר מסוים כוללת בתוכה אלמנטים נוספים מעבר למבנה שלו ולתפקודים הכימיים שלו בגוף, אבל מה קורה בטיפול? מה שונה? איך כל הפילוסופיה הזו הופכת למשהו פרקטי?

כשמגיע לקליניקה אדם עם אי-ספיקת כליות, או במצב קרוב לכך אנו מטפלים בצורה הבאה, ראשית אנו רוצים לנטרל כל הפרעה שעלולה להעמיס על תפקוד הכליות וזה יכול להיות, נוגדנים שיש לנו בדם וחוסמים את הנפרון, מתכות כבדות, טפילים או וירוסים או בכלל רעלנים שמפריעים לתפקוד הכללי של הגוף ולכן משפיעים גם על הכליות. נטרול החתימה האלקטרומגנטית של הפרעות אלה מאפשר לגוף להיפטר מהם ביעילות או פשוט לנטרל את ההשפעה של חומרים אלה על התפקודים השונים בגוף - זה נעשה על ידי שידור תדרים עדינים על ידי מכשיר ה"ביקום". נדבך נוסף יהיה הדיקור. נקודות דיקור שמשפיעות על יכולת ייצור האנרגיה של הגוף, יכולת העמידות של הגוף עם רעלים שונים ותמיכה בכליות ובשלפוחית השתן על ידי נקודות הדיקור, יתנו לגוף יכולת "לנשום", תהיה פחות עייפות, בדיקות הדם משתנות ואיכות החיים בכלל עולה. (גירוי נקודות דיקור מסוימות נותן תזכורת לאיברים הפנימיים לשוב לפעילות תקינה ומאוזנת).

יש לזכור שהעומס הרב שיש על הגוף במשך חיינו, בגלל האוויר שאנו נושמים, האוכל שאנו אוכלים, הסביבה רוויית הקרינות בה אנו חיים, מצטבר וגורם להפרעות שנראות רק אחרי זמן רב של חשיפה, משך הטיפול הינו אישי וקשור בתגובה של המטופל לטיפול ובעומק הבעיה. באופן כללי הגישה היא לתת לגוף לעשות את שלו כשאנו תומכים על ידי דיקור ורפואת תדרים ממוחשבת.
מורן אבן
מטפל ברפואה סינית קלאסית וביו-רזוננס
web: http://liora-brc.com
טל' 052-8949407



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב